خبر فوری

مصاف دیدنی سپاهان یاسوج و اصفهان/ کوچولوهای فوتبال یاسوج چشم انتظار یاری هواداران

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز و در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور تیم‌های فوتبال نونهالان سپاهان یاسوج و سپاهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

این دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که تیم سپاهان یاسوج در بازی قبلی خود در آبادان موفق به گلباران تیم فوتبال نفت آبادان شده بود.

تیم زردپوش یاسوجی همچنین در بازی‌های قبلی خود موفق به شکست تیم سپاهان در اصفهان نیز شده بود، همچنین تیم فوتبال سپاهان یاسوج با مربی‌گری مهدی معصومی جوان غوغایی در فوتبال نونهالان کشور به پا کرده و توانسته از هم اکنون در جمع 8 تیم برتر ایران در رده نونهالان قرار گیرد.

این تیم در بازی‌های گذشته خود تیم‌های بزرگی همچون ذوب‌آهن اصفهان، سپاهان اصفهان و سایر تیم‌ها را در خانه و خارج از خانه شکست دهد و اکنون نیز با یاری هواداران خود به دنبال هر سه امتیاز دیدار با تیم مطرح و عنوان‌دار اصفهانی است.

مهدی معصومی سرمربی تیم سپاهان در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت: برای این که بتوانیم در صدر جدول لیگ برتر نونهالان کشور قرار گیریم و نیم نگاهی هم به کسب جواز حضور در مسابقات باشگاهی در سطح آسیا داشته باشیم نیاز به امتیازات کامل این بازی داریم.

وی با بیان اینکه بدون هواداران و حضور آن‌ها در ورزشگاه کار ما سخت خواهد شد از همه هواداران فوتبال در شهر یاسوج خواست که در این روز کوچولوهای فوتبال شهر خودشان را برابر تیم صاحب‌نام اصفهانی یاری کنند.

معصومی افزود: اکنون که با دست خالی و بدون حمایت مسؤولان توانسته‌ایم کارهای بزرگی انجام دهیم و نام فوتبال شهر و دیارمان را در کشور پر آوازه کنیم نیاز است تا هواداران به صورت گسترده به ورزشگاه آمده و تیم نونهالان سپاهان را مقابل رقیبان و حریفان تنها نگذارند.

بر اساس این گزارش، این دیدار بعد از ظهر امروز و از ساعت 14 در ورزشگاه تختی شهر یاسوج انجام می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید