خبر فوری

آغاز عملیات اجرایی طرح آبخیزداری سراح احمدی حاجی آباد

 به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، وی گفت: در اجرای این طرح یک دستگاه سدملاتی با طول تاج 65 متر ، ارتفاع كل 10 متر ،ا‌رتفاع مفيد 8 متر و حجم آبگيري يك ميليون متر مكعب  در 140 کیلومتری شهرستان حاجی آباد ساخته می شود.
شکاری افزود: طرح آبخیزداری سراح احمدی  با هدف تغذيه سفره هاي زير زميني منطقه سراح احمدي ، ذخيره آب ، كنترل سيل و رسوب و بهره وري از سيلاب اجرا می شود.
سرپرست اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان حاجي آباد گفت: این طرح آبخیزداری که با اعتبار 8 ميليارد ريال  اجرا می شود تا پایان امسال به بهره برداری میرسد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید