خبر فوری

عده‌ای می‌خواهند دانشجو سیاسی نباشد‌

‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، ‌دکتر جاسم جادری سه شنبه شب(16 آذر) در مراسم بزرگداشت 16 آذر روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزار شد عنوان کرد: امروز برای دانشگاه و دانشجو روز بسیار مهمی است، چون امروز دانشگاهیان بدون ترس و واهمه در بیان دیدگاه‌های خویش کاملاً در فضای آزاد صحبت می‌کنند که این امر از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همه می‌توانند انتقاد و دیدگاه‌های خویش را بیان کنند.

وی ادامه داد: امنیت و فضای بانشاطی که در دانشگاه وجود دارد، بیانگر این است که دانشجویان می‌توانند در فضای آزاد اظهارنظر کنند.

استاندار هرمزگان افزود: عده‌ای می‌خواهند دانشجو سیاسی نباشد و تفکر دیگری وجود دارد که می‌خواهد دانشجو آلت دست احزاب و جناح‌ها باشد اما بهترین تفکر این است که دانشجویان رویکردی وقع بینانه و جایگاهی آزاداندیشانه داشته باشند.

جادری بیان کرد: دانشجو در عین داشتن مشارکت سیاسی، نسبت به مسائلی که در اطراف او اتفاق می‌افتد، باید حساسیت داشته باشد و جامعه را با بینش خودآگاهی بخشد.

وی گفت: باید ضمن دوری از افراطی کاری و انفعال و بی‌تفاوتی سیاسی و ضمن هوشیاری، نسبت به مسائل روز حساسیت نشان دهیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: نمونه آزاداندیشی این است که دیروز دانشجویان در مناطق مختلف حتی در حضور رئیس‌جمهور بدون ترس و واهمه نظرات و انتقادات خود را بیان کرده‌اند.

جادری با بیان اینکه پیامبر(ص) از ما خواسته همواره انصاف را رعایت کنیم، اضافه کرد: از انتقاد باکی نداریم و احتیاج به نصیحت داریم، اعتقاد دارم اگر اشتباه می‌کنیم حتماً اشتباه به ما گفته شود و دانشجویان باید با ارائه راهکارهای مناسب برای حل مشکلات به کمک هم بیندیشیم.

وی تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی برای جلب مشارکت همه تلاش می‌کند، مشارکت دانشجویان در پیروزی انقلاب شاهد بودیم و این قشر نقش اساسی در انقلاب و دفاع مقدس داشته است و آینده کشور هم متعلق به دانشجویان است.

استاندار هرمزگان گفت: بنده به‌عنوان خدمتگزار مردم انتقادات را نصب العین قرار می‌دهم و در جهت رفع مشکلات تلاش می‌کنم و به همراهی دانشجویان برای ساختن هرمزگان سرافراز نیاز داریم.


انتهاي پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید