خبر فوری

سیزده به در لیگ برتر فوتبال با جدال قلعه‌نویی – منصوریان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، لیگ برتر فوتبال به هفته سیزدهم رسید و بازی‌های این هفته پنجشنبه و جمعه، ۱۸ و ۱۹ آذر برگزار می‌شود. جذاب‌ترین بازی این هفته بدون شک دیدار استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی تهران است. این بازی جمعه برگزار می‌شود.

دیدار پرسپولیس صدرنشین با پدیده قرار بود پنجشنبه انجام شود اما این بازی  به روز جمعه موکول شد تا در آخرین روز هفته دو بازی حساس و جذاب در تهران و مشهد برگزار شود.

در آغاز هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، ماشین‌سازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به مصاف ذوب آهن می‌رود.

این دیدار در شرایطی انجام می‌شود که ذوب آهن  روزهای خوبی را سپری می‌کند و پیروزی‌های باارزشی کسب می‌کند اما ماشین‌سازی با مشکلات فراوانی روبه‌رو است. رسول خطیبی پس از باخت تیمش به پرسپولیس استعفا داد و سه‌شنبه هم میرمعصوم سهرابی مدیرعامل این باشگاه از کارش کناره‌گیری کرد تا وضعیت این تیم تبریزی بیش از پیش دشوار شود.

در ادامه دیدارها، نفت تهران در ورزشگاه تختی میزبان گسترش فولاد است. شاگردان علی دایی پس از شکست سنگین برابر فولاد فقط به فکر پیروزی و حفظ جایگاه خود در بالای جدول هستند. این بازی ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

۳۰ دقیقه پس از آغاز دیدار نفت و گسترش فولاد، در آبادان، نفت این شهر به مصاف سایپا می‌رود. نفت آبادان هم در شرایطی به مصاف سایپا می‌رود که نارنجی‌پوشان تهران وضعیت نابسامانی دارند و با وجود ابقای حسین فرکی پس از استعفایش کار سختی برای رهایی از انتهای جدول دارند.

اما جذاب‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های هفته سیزدهم جمعه برگزار می‌شود. ابتدا از ساعت ۱۴:۱۰ در مشهد پرسپولیس صدرنشین به مصاف پدیده می‌رود. دو هفته قبل، پرسپولیس با تساوی برابر پیکان، صدر جدول را به تراکتورسازی داد اما هفته گذشته قرمزپوشان تبریزی با توقف مقابل همین پدیده دوباره صدر جدول را به پرسپولیس تقدیم کردند و حالا پرسپولیس باید برای حفظ صدرنشینی، پدیده را شکست دهد.

پدیده در سال‌های اخیر برابر تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی تنها یک بار شکست خورد که آن هم مقابل پرسپولیس رقم خورده است. این بازی در ورزشگاه ثامن مشهد انجام می‌شود.

از ساعت ۱۵ پیکان به مصاف سیاه‌جامگان می‌رود و ۱۵ دقیقه بعد دیدار سپاهان با صبا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز می‌شود. جذابیت بازی‌های هفته سیزدهم در ساعت ۱۶:۲۰ به اوج می‌رسد و تیم‌های استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی روبه‌روی هم  صف‌آرایی می‌کنند.

این دیدار از جنبه‌های مختلف دارای حساسیت است. جدال منصوریان و قلعه‌نویی، رحمتی و قلعه‌نویی، کرار جاسم با استقلال، ادینیو با مدافعان استقلال و شاید حضور سروش رفیعی – که گفته شده استقلال و پرسپولیس خواهان جذبش هستند – با استقلالی‌ها تقابل‌های جالب این بازی باشد.

در پایان دیدارهای هفته سیزدهم هم، استقلال خوزستان و فولاد از ساعت ۱۷:۴۰ داربی اهواز را در ورزشگاه غدیر این شهر برگزار می‌کنند. این دیدار به دلیل تخلف تماشاگران استقلالی در هفته‌های قبل بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

برنامه کامل هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

پنجشنبه ۱۸ آذر

ماشین‌سازی – ذوب آهن، ساعت ۱۴، ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی

نفت تهران – گسترش فولاد، ساعت ۱۵، ورزشگاه تختی تهران

صنعت نفت آبادان – سایپا، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه تختی آبادان

جمعه ۱۹ آذر

پدیده – پرسپولیس، ساعت ۱۴:۱۰، ورزشگاه ثامن مشهد

پیکان – سیاه جامگان، ساعت ۱۵، ورزشگاه شهر قدس

سپاهان – صبا، ساعت ۱۵:۱۵، ورزشگاه نقش جهان اصفهان

استقلال – تراکتورسازی، ساعت ۱۶:۲۰، ورزشگاه آزادی تهران

استقلال خوزستان – فولاد، ساعت ۱۷:۴۰، ورزشگاه غدیر اهواز

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید