خبر فوری

ضرغامی: نقض بر جام چهره آمریکا رابرای نسل جوان آشکار کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، عزت الله ضرغامی دوشنبه شب در همایشی با عنوان ‘ انقلابی بودن،انقلابی ماندن ‘ به مناسبت 16 آذر در دانشگاه فرهنگیان اصفهان افزود: همانند رئیس جمهوری اعتقاد دارم برجام را خدا آورد چون به آن نیاز داشتیم اما نقض برجام نشان داد که دولتمردان آمریکا، ناجوانمرد و غیر اصولی هستند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با حساب این مسیر مذاکره را باز گذاشتند و آن را هدایت کردند، گفت: مقام معظم رهبری با دید باز مسیر را بازگذاشتند و نقش مهمی در مذاکرات داشتند و نسل جدید بینش دولتمردان آمریکا را شناسایی کرده و از شخصیت اصلی آنها آگاه است.
عضو شورای انقلاب فرهنگی همچنین به مناسبت روز دانشجو گفت: جنبش دانشجویی، مقدس و پربرکت است.
ضرغامی خطاب به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر اصفهان گفت: شما در تربیت نسل آینده و تربیت مدیران آینده کشور نقشی مهم و وظیفه ای سنگین برعهده دارید.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از آموزش و پرورش شروع شد، گفت: هنوز هم به آموزش و پرورش نگاه سمپاتیک داریم زیرا خاستگاه انقلاب اسلامی ایران است.
ضرغامی عشق به کار را در این راه مهم خواند و افزود: اهمیت کار آموزش و پرورش برای آینده فوق العاده مهم است.
وی در ادامه به سند تحول در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت : محور سند تحول معلم است و همه سرمایه گذاری برای کشور تربیت نسل های آینده است.
وی اظهارکرد: با اجرای این سند آینده خوب و درخشانی برای آموزش و پرورش پیش بینی می کنم.
ضرغامی با اشاره به انقلابی بودن و انقلابی ماندن گفت: انقلابی بودن یعنی آرمان داشتن در زندگی ،آرمان داشتن هم بر اساس فطرت است.
وی گفت:کسانی تلاش می کنند آرمان گرایی را مقابل واقع گرایی قرار دهند که هیچ تعارضی با هم ندارد.
عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به هجمه رسانه ای و بمب باران دشمن در فضای مجازی گفت: دشمن در این زمینه حساب شده کار می کند و می خواهد ضربه بزند.
ضرغامی با بیان اینکه در مورد فضای مجازی دو سال تحقیقات مهمی انجام دادم و به یافته هایی رسیدم که فوق العاده و خطرناک بود گفت : فضای مجازی مقوله ای پیچیده است و این فناوری خودشان را به محتوا تحمیل کرده است.
وی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر اصفهان خواست شناخت خود از فضای مجازی را افزایش دهند و دراین فضا حضوری فعال داشته باشند.
عزت الله ضرغامی روز دوشنبه به مناسبت روز دانشجو با سفر به اصفهان در دانشگاه های اصفهان، صنعتی اصفهان و فرهنگیان شهید باهنر این شهر در جمع دانشجویان سخنرانی کرد و به پرسش های آنها پاسخ داد.
8114 / 2093/ 6022 ** خبرنگار: امیرحسین اکبری – انتشار : عمادی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید