خبر فوری

هرمزگان به عنوان استان برتر در پدافند غیرعامل کشور معرفی شد

هرمزبان:جادری به دلیل کسب رتبه برتر استان هرمزگان در پدافند غیرعامل کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،طی مراسمی که در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما و با حضور دکتر ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، دکتر باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، فرماندهی نیروی زمینی ارتش و فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) از دکتر جادری استاندار هرمزگان به دلیل کسب رتبه برتر پدافند غیرعامل استان هرمزگان در سال 1394 تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور تمامی مدیران کل پدافند غیرعامل سراسر کشور و صاحب‌نظران و اندیشمندان لشکری و کشوری تشکیل شد از سید عبدالمحمد سجادی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان نیز قدردانی شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان با تبریک کسب این موفقیت، بیان داشت: مسلما این موفقیت ماحصل تلاش تمامی روسای کارگروه‌های کارگروه‌های 12گانه پدافند غیرعامل استان و دبیران آن‌ها و تمامی اعضای شورای پدافند غیرعامل و دبیران دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: این موفقیتی است که بدون عملکرد، تعهد و دلسوزی مجموعه مذکور میسر نمی شد و امیدواریم با عنایت حق تعالی و اهل بیت (ع) و با مدیریت دولت تدبیر و امید و در راس آن استاندار محترم هرمزگان شاهد موفقیت‌های روزافزون در این حوزه باشیم.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور
(لینک)
کد خبر: 394911

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید