خبر فوری

تاخیر در پرداخت هزینه های درمانی مشکل فرهنگیان بوشهری

تاخیر در پرداخت هزینه های درمانی مشکل فرهنگیان بوشهری
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیمه‌ای که قرار بوده شرایط تامین هزینه درمان را برای فرهنگیان آسان کند، حالا دشواری‌هایی برای این قشر به وجود آورده است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در این استان بیش از 24 هزار نفر از فرهنگیان و خانواده هایشان زیرپوشش بیمه طلایی فرهنگیان هستند.

محمد حسن بردبار درباره طولانی شدن پرداخت هزینه های درمانی فرهنگیان، این طور توضیح داد که هزینه‌های درمانی طبق قرارداد پرداخت می شود ولی سهم دولت دیر تامین می شود و علت طولانی شدن روند پرداخت‌ها همین است.

وی افزود: پیش از این وقتی سندی به شرکت بیمه تحویل می‌شد یک هفته‌ای به حساب واریز می‌کردند ولی حالا زمان زیادی طول می‌کشد تا پرداخت شود.

به گفته بردبار، پرداخت ها به صورت کشوری است و فقط مربوط به استان بوشهر نمی‌شود. رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: در این زمینه کاری نمی توانیم انجام دهیم وتنها از دولت انتظار داریم با بیمه فرهنگیان منطقی‌تر برخورد کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید