خبر فوری

تغییر بیمه جمعی از فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ یکی از فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی قزوین گفت : در کل کشور دو هزار و در قزوین 123 نفر بیمه اشان تغییر کرده است که این انتقال تبعاتی دارد .

تغییر بیمه جمعی از فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی

او می گوید : تامین اجتماعی سنوات ارفاقی پنج ساله کار با کودکان استثنایی و همچنین دوران 2 و 4 ساله تربیت معلم را قبول نمی کند .

بهنام نژاد اضافه کرد : حقوق مقرر شده در دوران باز نشستگی از طرف تامین اجتماعی به مراتب پایین تر از احکام صادره صندوق بازنشستگی کشوری است  .

او افزود : بازنشستگان تامین اجتماعی بعد از باز نشستگی نمی توانند هیچ گونه خدماتی از قبیل تعهد نامه حقوقی ، معرفی نامه و همچنین استفاده از مزایای تعاون اداره برخوردار باشند .

این کارمند آموزش و پرورش استثنایی همچنین گفت : بازنشستگان تامین اجتماعی بعد از بازنشستگی تمام روابط کاری با آموزش و پرورش را از دست می دهند .

بگفته ی بهنام نژاد فرهنگیان باز نشسته تامین اجتماعی از افزایش حقوقی که ممکن است در اینده برای فرهنگیان تصویب شود بی بهره اند .

این کارمند اموزش و پرورش استتثنایی می گوید : مطابق با قانون ، همه مستخدمین آموزش و پرورش باید تحت پوشش صندوق باز نشستگی کشوری باشند .

بهنام نژاد گفت : تغییر صندوق بیمه تامین اجتماعی به بازنشستگی کشور را خواستار شدیم که هیچگونه توجهی به ان نشده و مستندات هم موجود است .

بهنام نژاد می گوید مشکلات ناشی از تغییر بیمه را بعد از فوت همسرش در سال ۹۳ ، هنگامیکه پیگیر کارهای بیمه ای وی بوده ، متوجه شده است .

وی افزود: مجید قدمی رییس وقت سازمان اموزش و پرورش استثنایی کشور در سال 1376 ، بدون هماهنگی و درخواست کتبی ، عده ای از پرسنل را که از سال 1376 تا 1380 عضو صندوق بازنشستگی خدمات در مانی بودند به بیمه تامین اجتماعی انتقال دادند .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید