خبر فوری

تشکر فرماندار ویژه میناب از پرسنل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و شهرستان

هرمزبان:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب ازپرسنل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و شهرستان تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، علیرضا پاکدامن در نشستی که با مسئولین حوزه های فرهنگی و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و شهرستان در محل دفتر کار فرماندار ویژه میناب برگزار گردید عنوان نمود : نگاه استان به دومین شهرستان استان باید نگاهی ویژه باشد چرا که این شهرستان دارای ظرفیت های فرهنگی خوبی است .

 وی با اشاره به تعداد دانش آموزان میناب که بالغ بر 44 هزار نفر می باشد بیان کرد : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می بایست براساس میزان جمعیت کودک و نوجوان هر شهرستان از نظر نیرو و امکانات برنامه ریزی مناسب به عمل آورد.

 نماینده عالی دولت در شهرستان میناب همچنین با توجه به محدودیت امکانات و مشکلات بودجه ای در این زمینه اظهار امیدواری کرد : بتوان ازهمه ظرفیت موجود در شهرستان از جمله کتابخانه ها ی عمومی و مدارس و کانون های فرهنگی مساجد در جهت ارائه خدمات کانون در جای جای شهرستان بهره جست.

وی همچنین اظهارکرد :بهتر است برنامه ارائه شده در شهرستان با توجه به تمامی استاندار های موجود باشد که به طبع ضرورت حضور پرسنل بیشتری را طلب می کند.

وی در پایان از تلاش های شبانه روزی پرسنل زحمتکش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و شهرستان تشکر نمود.
منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب

کد خبر: 394907

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید