خبر فوری

توجه مجلس به پرداخت معوقات فرهنگیان در بودجه

اسد الله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پیگیری وضعیت معوقات فرهنگیان به ویژه حق التدریسی‌ها اظهار داشت: آموزش و پرورش در این خصوص اقداماتی در دستور کار قرار داده از جمله اینکه مبلغ چهار هزار میلیارد برای آن در نظر گرفته اما این مبلغ نقدی نبوده و به صورت اوراق قرضه ارائه می‌شود. وی ادامه داد: امیدواریم تا پایان این ماه تمهیدات آموزش و پرورش برای پرداخت معوقات فرهنگیان به ویژه حق التدریسی‌ها و بازنشستگان سال 93 و 94  محقق شود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: در صورت کسری بودجه سعی می‌کنیم این مساله حتما در بودجه سال 96 منظور شود و مجلس به ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات پیگیر این مساله است.  عباسی یادآور شد: پرداخت نشدن حقوق حق تدریسی‌ها و همچنین معوقات بازنشستگان چندان خوشایند نیست و مجلس نسبت به بهبود شرایط پیگیری های لازم را انجام می‌دهد.  

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید