خبر فوری

امام جمعه کیش: راه مبارزه با فساد رعایت تقوی الهی و حرکت در صراط مستقیم است

هرمزبان: امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه خارج شدن از اعتدال مشکلاتی برای جامعه ایجاد می کند افزود : راه مبارزه با فساد رعایت تقوی الهی و حرکت در صراط مستقیم است .

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش با تاکید بر رعایت تقوای الهی در تمامی امور زندگی گفت : امام حسین (ع ) می فرمایند من مبارزه می کنم تا جامعه را اصلاح کنم و نقطه مقابل فساد اصلاح جامعه است .
وی اظهار داشت : اگر جامعه اسلامی از روز اول مبارزه با فساد را جدی می گرفت و اجازه نمی داد که از اعتدال خارج شود حادثه کربلا اتفاق نمی افتاد.
حجت الاسلام علیدادی باتاکید بر اینکه خارج شدن از اعتدال مشکلاتی برای جامعه ایجاد می کند گفت : راه مبارزه با فساد رعایت تقوی الهی و حرکت در صراط مستقیم است .
خطیب جمعه کیش افزود : امام حسین (ع) جامعه خود را تحلیل و واقعه کربلا را پیش بینی می کند و می فرماید کسانی که در مقابل من قرار می گیرند به فکر شکم های خود هستند تا آن را از حرام پر کنند .
حجت الاسلام علیدادی کیش تصریح کرد : وقتی پول و ثروت در جامعه اسلامی مقابل حق قرار گرفت و مردم به سوی قدرت و ثروت رفتند حق و حقانیت در آنجا ذبح خواهد شد .
وی گفت : وقتی خواص جامعه از فساد های که اتفاق می افتد چشم پوشی کنند این غفلت ها جامعه را آرام آرام آلوده می کند .
خطیب جمعه کیش در ادامه به همدلی میان مسئولان اشاره کرد و افزود : در این دوره که در حال مذاکره هستیم باید بیشتر دقت کنیم و اختلافات داخلی را وارد این موضوع نکنیم .
حجت الاسلام علیدادی اظهار داشت : دولت جمهوری اسلامی تلاشهای فراوانی در مسیر مذاکرات هسته ای انجام داده است و یکی از مشکلات موجود را به فرصت تبدیل کرد و مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت ملی نیز با وسواس بندهایی را تصویب کردند و دستورالعمل رهبرمعظم انقلاب نیز در نامه ای به رییس جمهور تکمیل کننده آن بود.
وی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه کیش ؛به شهادت محمد حسین فهمیده دانش آموزی که در تاریخ ایران درخشید اشاره کرد و گفت : امام راحل نیز در این زمینه فرمودند که به این افراد رهبر بگویید .
خطیب جمعه کیش اظهار داشت : 13 آبان روز شعاردادن بر ضد استکبار جهانی و کسانی است که مصداق استکبار در جهان هستند و دشمن شماره یک جمهوری اسلامی به شمار می روند .
نماز جمعه این هفته کیش با حضور حجت الاسلام صالحی خوانساری ، جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار کیش در مسجد خاتم الانبیا (ص) این جزیره برگزار شد.

منبع: ایرنا
(لینک)
کد خبر: 394905

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید