خبر فوری

گاز رسانی به شهر بستک تا یک ماه آینده

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ، پارسا پروین مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت: عملیات شبکه گذاری مرحله نخست بستک انجام شده و اکنون در حال پذیرش مشترک هستیم.
وی افزود: با اجرای این طرح بیش از هزار و ٥٠٠ خانوار شهر بستک با 7 میلیارد و ٤٠٠ میلیون تومان اعتبار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان افزود: شهروندانی که در این محدوده قرار دارند می توانند با مراجعه به اداره پست فرم اشتراک دریافت کنند.
پروین افزود: طرح گاز رسانی درچهار روستای فتویه، گودگز، شیخ حضور و مردنو بخش مرکزی شهرستان بستک نیز در مرحله شبکه گذاری است.
35 درصد از جمعیت استان در شهرستان های بندرعباس ، حاجی آباد ،خمیر و 80 درصد از صنایع استان از نعمت گاز بهره مند هستند .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید