خبر فوری

دولت در این 3 سال همه تخم‌مرغ‌هایش را در سبد برجام گذاشت/ دولت نباید تا این حد به آمریکا اعتماد می‌کرد

احسان کامرانی عضو هیأت علمی دانشگاه هرمزگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بندرعباس در رابطه با تمدید 10 ساله تحریم‌های جمهوری اسلامی ایران توسط سنای آمریکا در ISA و داماتو خاطرنشان کرد: در رابطه با قانونی که تحت عنوان قانون تحریم‌های ایران وجود دارد باید بگویم این قانون در صورت اجرا وضعیت ایران را بدتر نسبت به قبل از برجام خواهد کرد و اجرای این قانون عملا نقض برجام خواهد شد و این یعنی رسیدن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرموده بودند به آمریکا نباید اعتماد کرد.

وی تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده ما حسن نیت خود را نشان داد اما در مقابل ما چیزی جز بدعهدی از طرف مقابل ندیدیم و در واقع درس‌های خوبی برای آنها بود که بایستی چاره همه دردها در رابطه با غرب و آمریکا را می‌دیدند.

کامرانی افزود: دولت یازدهم را که به گونه‌ای می‌توان دولت برجام نامید حالا باید جلو آمده و اعتراف کند که طبق فرموده مقام معظم رهبری آمریکا هیچ وقت قابل اطمینان نیست.

مسؤول بسیج اساتید هرمزگان در پایان با بیان اینکه دولت نباید تا این میزان به آمریکا و بدعهدی‌هایش اعتماد می‌کرد، اظهار داشت: اگر دولت یازدهم همه تخم مرغ‌هایش را در سبد برجام نمی‌گذاشت و در داخل کشور در بخش تولید فعال‌تر عمل می‌کرد و نسخه اقتصاد مقاومتی را اجرا می‌کرد حالا کشور وضعیتی بهتر داشت و معطل اجرا و یا لغو برجام نمی‌ماند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید