خبر فوری

امضاء تفاهمنامه شهرپاک میان آموزش وپرورش و امور شهری و روستایی قشم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهرام پوراشرف امضاء این تفاهم نامه را در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش خواند و اظهار داشت: در راستای بهبود کیفیت و مهارت های زندگی به ویژه در بخش زیست محیطی و ارتقای سطح فرهنگ شهروندی با مشارکت ظرفیت دانش آموزی در قشم خواهیم بود.

وی افزود: اگر بخواهیم بسیاری از ارزشها، فرهنگ ها و قوانین در جامعه نهادینه شوند باید به مدرسه و کلاس های درس رجوع کرد زیرا مدارس بستر ساز و  تربیت کننده نسل آینده جامعه کشور هستند.

پوراشرف تصریح کرد: برگزاری کلاس های آموزشی، مسابقات و اردوهای آموزشی یک روزه، معرفی کلاس و مدرسه پاک شهرستان و همیاران محیط زیست از جمله برنامه های این طرح می باشد.

این مسئول جداسازی و تفکیک زباله ها را از مبداء که همان خانه می باید و همچنین توسعه فضای های سبزو را از دیگر اهداف این برنامه عنوان کرد و گفت:

هرگاه برای ترویج فرهنگ ها به سراغ دانش آموزان رفته ایم نتایج قابل قبولی بدست آمده است که امیدواریم با امضاء این تفاهم نامه بتوان در داشتن محیطی پاک و بهبود کیفیت زندگی اجتماعی گام بلندی برداشته شود.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این مراسم با استقبال از اجرایی شدن این طرح گفت: امضای این تفاهمنامه ما را به سمت داشتن شهری پاک با بستری مناسب برای توسعه فرهنگ شهروندی به طور عام با استفاده از توان و ظرفیت دانش آموزان به عنوان تشکیل دهنده بدنه اجتماعی آینده این شهر هدایت می کند.

تراب ذاکری با

بیان اینکه برای داشتن شهر پاک اعتقاد ما بر این است که شهر باید توسط شهروندان اداره شود و ما فقط بازوی اجرایی مردم در

طرح ها باشیم افزود: این طرح در حقیقت سرمایه گذاری مهمی است تا با استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش به توسعه فرهنگ

شهروندی با نگاه به شاخص های اصلی محیط زیست پایدار، شهری پاک و سبز را در قشم پایه ریزی کنیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید