خبر فوری

نیاز امروز هرمزگان پرداختن به پژوهش های کاربردی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، در متن پیام دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان آمده است:

تنها با چراغ فروزان علم  می توان به سمت توسعه هدفمند گام برداشت و رقبا را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت و تنها برآورنده نیازهای یک ملت برای پیشرفت، محتوای علمی و توانمندی های دانشی نخبگان و اندیشمندان عزیز است.

توجه به شعار" پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری زیربنای اقتصاد مقاومتی " مبین این موضوع است که دقیقاً آنچه نیاز امروز استان ماست پرداختن به پژوهش های نافع و کاربردی است و ما هر چقدر در این مسیر هزینه کنیم به نوعی سرمایه گذاری برای آینده انجام داده ایم و با برنامه ریزی و سیاستگزاری در جهت پیوند بین جامعه دانشگاهی ، مراکز دانش بنیان و بنیاد نخبگان استان با حوزه های صنعتی استان می توان در تلالو این مهم خیر گام برداشت.

اینجانب ضمن تبریک شانزدهمین سال هفته پژوهش و فناوری و قدرانی از نخبگان و اندیشمندان و پژوهشگران استان از جامعه علمی استان هرمزگان تقاضای تلاش مجدانه در عرصه پژوهش ، برگزاری هر چه باشکوهتر هفته متعالی پژوهش و حضور پررنگ در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان با افق هرمزگان، قطب اقتصاد و دانش را دارم.

شایان ذکر است؛ از 14 تا 18 آذر ماه به عنوان هفته پژوهش و فناوری در استان ها نامگذاری شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید