خبر فوری

16 آذر روز ایستادگی دانشجویان در مقابل استعمار غرب است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، بهروز اکرمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو، عنوان کرد: 16 آذر نماد ایستادگی جوانان ایران در مقابل استکبار و استعمار غرب است و نشان از آن دارد که دانشجویان میهن اسلامی با هوشیاری کامل آماده مقابله با هرگونه نفوذ از سوی دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: روز دانشجو یکی از مقاطع مهم جنبش دانشجویی و نقطه عطفی در تاریخ فعالیت‌های سیاسی دانشجویان علیه استبداد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با اشاره به لزوم تداوم فعالیت‌های دانشجویان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، بیان داشت: رخداد 16 آذر نشان داد که دانشجویان می‌توانند با کنکاش و ورود به مسائل و رخدادهای پیرامون خود، جریان‌ساز شده و مسیر درست حرکت را به سایر جامعه نشان دهند.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: تشکل‌های مختلف دانشجویی یکی از ابزارهای مهم قشر دانشجویان در جهت بیان حقایق، کاستی‌ها و انتظارات جامعه هستند که با بهره‌گیری مناسب از این ظرفیت، می‌توان به رفع نقاط ضعف موجود کمک کرد.

اکرمی پاسخگویی مدیران و مجموعه حاکمیت را مهم دانست و افزود: پاسخگویی به مسائل و مطالب مطرح شده از سوی تشکل‌های دانشجویی می‌تواند به رضایت و پویایی اینگونه تشکل‌ها کمک کند.

معاون استاندار هرمزگان در پایان با اشاره به فرا رسیدن روز دانشجو گفت: مجموعه مدیران و مسؤولان دانشگاهی، برپایی مراسمات روز دانشجو را به دانشجویان واگذار کنند و حمایت لازم را از دانشجویان به منظور برگزاری باشکوه روز دانشجو داشته باشند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید