خبر فوری

فرماندار ویژه میناب: ستاد بحران شهرستان میناب برای مقابله با حواث طبیعی احتمالی آماده باشد

هرمزبان:معاون استاندار و فرماندار ویزه شهرستان میناب گفت : ستاد بحران شهرستان میناب برای مقابله با حواث طبیعی احتمالی آماده باشد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،علیرضا پاکدامن صبح دیروز5 آبان ماه در نشست ستاد مدیریت بحران این شهرستان با اشاره به پیش بینی های سازمان مدیریت بحران کشور وقوع زمستانی سرد و رخداد النینو در کشور و شهرستان تاکید کرد:همه دستگاهای اجرای آماده گی لازم برای مقابله با حوادث احتمالی داشته باشند.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه پیش بینی باران در کشور شده است و احتمال وقوع سیل در شهرستان و کشور وجود دارد از همه اعضای ستاد بحران خواستند قبل از وقوع حواث احتمالی از منطقه بازدید و نسبت به شناسای نقاط ضعف و قوت اطلاع کامل داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب در ادامه سخنان خود تاکید کرد : مکانی برای استقرار موقت در زمان وقوع حواث درمراکز بخش ها و شهرها شهرستان آماده شود.

وی  با بیان اینکه امکانات دستگاههای شهرستان محدود است اظهار کرد : همه دستگاههای اجرایی می بایست برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی و با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند و نیازمندیهای شهرستان را از طریق دستگاهای استانی پیگیری نمایند.

وی دربخش پایانی سخنان خود گفت : برای آماده گی هر چه بیشتربرای مقابله با حوادث احتمالی در شهرستان جمعیت هلال احمر شهرستان با همکاری بسیج مانورامداد و نجات را با هدف سنجش آمادگی دستگاهها برگزار نمایند.
منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب

کد خبر: 394895

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید