برگزاری مانور زلزله در بندرلنگه/ احداث مکانی برای اسکان اضطراری در شهرستان بندرلنگه

علی سقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه در حوزه غرب استان هرمزگان با اشاره به برگزاری سه دوره کلاس‌های آموزش کمک‌های اولیه و اردوهای برون شهری در تابستان امسال، اظهار داشت: همچنین در سال‌جاری اقلام غذایی برای 160خانوار نیازمند توسط خانه داوطلب شهرستان توزیع گردید.

وی افزود: در هشت ماه گذشته از سال‌جاری، کاروان نیکوکاری با حضور کارشناسان بهداشت و امداد را در روستای بارچاه برپا کردیم و همچنین برگزاری کلاس‌های بیمارشناسی مخصوص اعضای جمعیت هلال احمر از دیگر برنامه‌های این جمعیت در شهرستان بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر بندرلنگه اضافه کرد: به دلیل همزمانی روز اربعین و روز داوطلب، کانون داوطلبان شهرستان در حسینیه‌ها و مساجد خدمات خود را از قبیل تست قندخون و فشار خون به صورت رایگان به عموم مردم ارائه کردند.

سقایی تصریح کرد: این جمعیت در صدد است که خدمات خود را در آینده از قبیل برگزاری کلاس‌های عمومی امداد و عمومی نجات و همچنین کلاس تخصصی  در این زمینه ها را برای امدادگران این جمعیت برگزار کند.

وی با اشاره به برگزاری مانور زلزله در 15آذرماه سال‌جاری با همکاری ارگان‌های مربوطه، یادآور شد: هدف جمعیت هلال احمر افزایش تعداد نیروهای آموزش دیده و برگزاری مانورهای درون محله‌ای جهت افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به انجام کارهای مربوطه در هنگام اتفاقات ناگوار است.

رئیس جمعیت هلال احمر بندرلنگه در پایان عنوان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی این جمعیت برای آینده احداث مکانی برای اسکان اضطراری مردم درهنگام مواجه با حوادث غیر مترقبه چون سیل و زلزله  با همکاری شهرداری و فرمانداری بندرلنگه است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید