خبر فوری

آقای روحانی مقابل زیاده‌خواهی آمریکا موضع‌ بگیرید و خجالت نکشید

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد باقر عبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، به تمدید 10 ساله تحریم‌ها علیه ایران اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام مجلس سنای آمریکا بر خلاف برجام است.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید در راستای این امر اعلام موضع کنند، بیان داشت: اگر آمریکایی‌ها در این زمینه سستی ببینند از رخنه‌های برجام سوء استفاده خواهند کرد و تحریم ها را وضع می‌کنند و ادعا خواهند کرد برجام نقض شده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولتمردان باید موضع‌گیری کنند ولی متأسفانه در این زمینه به کندی موضع‌گیری می‌کنند که این امر جای تعجب دارد.

عبادی تصریح کرد: متأسفانه دولت در زیاده‌خواهی دولت آمریکا ساکت است و تنها شخصی که از حق مردم دفاع می‌کند رهبر انقلاب اسلامی است که اگر ایشان نبودند مشخص نبود برجام به کجا ختم می‌شد.

وی تجدید تحریم را به معنای تحریم جدید دانست و افزود: روشی که دولت در پیش گرفته است روش خوبی نیست و در این زمینه نباید منافع حزبی و گروهی را دخالت داد و باید محکم و استوار پای منافع کشور بایستیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور متذکر شد: آقای روحانی باید در این زمینه خیلی محکم‌تر از قبل موضع‌گیری کنند و خجالت نکشند و واکنشی قاطعانه نشان دهند.

عبادی دولت آمریکا را دولتی دروغگو، مکار و غیر قابل اعتماد دانست و خاطرنشان کرد: اگر احساس کنند که دولتی در زمینه برجام کوتاهی می‌کند و سست وارد عرصه می‌شود نهایت استفاده را می‌برد.

وی به مقوله اقتصاد مقاومتی و فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در این زمینه اشاره کرد و بیان داشت: در مقوله اقتصاد مقاومتی سستی صورت گرفته است لذا باید این نقطه ضعف را برطرف کنیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: غربی‌ها وقتی احساس سستی در دولتی کنند نقطه ضعف را رها نمی‌کنند و با آن بازی کرده تا آن ملت را از عرصه ساقط کنند.

عبادی خطاب به دولتمردان متذکر شد: دشمن با لبخند زدن سرجای خود نمی‌نشیند لذا باید اقتصاد مقاومتی را در کشور تقویت کنیم تا آمریکا از تحریم‌ها ناامید شود.

وی از مهمترین پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی را پروژه سیمان باقران ذکر کرد و بیان داشت: پروژه مذکور در خراسان جنوبی نیازمند 20 میلیارد تومان وام است که دولت با بهانه تراشی‌های متعدد این وام را محقق نکرده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تنها راهکار عبور از تحریم‌ها را اقتصاد مقاومتی دانست و اضافه کرد: ما چاره‌ای جر تکیه بر اقتصاد مقاومتی نداریم و باید این امر را در کشور پیاده کنیم تا آمریکایی‌ها بفهمند با تحریم‌ها کاری از پیش نمی‌رود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید