خبر فوری

برگزاری نهمین دوره مسابقات سراسری تفسیر قرآن کریم در حاجی‌آباد

حجت‌الاسلام جلیل درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاجی‌آباد اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور، نهمین دوره مسابقات سراسری تفسیر قرآن کریم «نورالهدی» در شهرستان حاجی آباد برگزار شد.

وی افزود: این آزمون با شرکت جمعی از خواهران در محل اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد برگزار شد و شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات به 40 سؤال در خصوص تفسیر جزء 30 قرآن کریم پاسخ گفتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد هدف از برگزاری این آزمون، آشنایی اقشار مختلف با تفسیر قرآن کریم عنوان کرد و گفت: در صورت کسب نمره قبولی به برگزیدگان این دوره از سوی سازمان دارالقرآن کریم کشور گواهینامه و جوایز ارزنده‌ای اعطا می‌شود.

درویشی ترویج فرهنگ غنی قرآن کریم، آشنا کردن مردم با نکات کاربردی مفاهیم و تفسیر قرآن، ترویج فرهنگ مطالعه، پرسش‌گری و تحقیق در بین مخاطبین را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات عنوان کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید