مقبلی پاسداری از حریم زندان را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: ایجاد امنیت پایدار مهمترین وظیفه یگان حفاظت در زندان ها است.

ایجاد امنیت پایدار مهمترین وظیفه یگان حفاظت در زندان‌ها است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها، معاون اداری و مالی زندان های هرمزگان پاسداری از حریم زندان را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: ایجاد امنیت پایدار مهمترین وظیفه یگان حفاظت در زندان ها است.
رضا مقبلی در نشستی با سربازان وظیفه زندان حاجی آباد افزود: خدمت سربازی جوانان را برای زندگی اجتماعی آماده می کند و آنان باید از این فرصت برای خدمت صادقانه استفاده کنند.
 خسروانی فرد سرپرست زندان حاجی آباد نیز گفت: ارائه خدمات درمانی ورسیدگی به پرسنل وظیفه در امور مختلف از دغدغه های یگان حفاظت زندان است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید