خبر فوری

ارائه خدمات کمیته امداد به نیازمندان در روستای صعب العبور کوهشاه احمدی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان ؛ مسیح‌الله مرادی مدیر کمیته امداد شهرستان حاجی آباد با تاکید بر رسیدگی به محرومان جامعه گفت : ۲۵۰ خانوار روستای کوهشاه احمدی تحت حمایت کمیته امداد هستند که تاکنون ۶۰ طرح خودکفایی و اشتغال اجرا شده ، ۸۷ دانش آموز و ۱۵ دانشجو از خدمات تحصیلی استفاده می‌کنند .

مسیح‌الله مرادی اظهار داشت: کمیته امداد در راستای ارتقای وضعیت معیشت خانوار‌های تحت حمایت در کوهشا احمدی ، سال گذشته مبلغ دو میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال مستمری به افراد تحت پوشش در این منطقه پرداخت کرده است.

وی افزود: توزیع ۱۴۰ مورد کیسه آرد، اهدای ۲۵ مورد جهیزیه ۲۰ میلیون ریالی، احداث ۲۵۰ مورد سرویس بهداشتی و نیز اعطای ۴۰ مورد وام اشتغال و خودکفایی به مبلغ ۲۴۰ میلیون ریال از جمله خدمات کمیته امداد در سال گذشته برای افراد تحت حمایت در منطقه کوهشا بود.

مدیر کمیته امداد شهرستان حاجی‌آباد خاطر نشان کرد: منطقه کوهشا احمدی با شش هزار نفر جمعیت دارای ۳۹ روستای پراکنده است که در فاصله ۲۲۰ کیلومتری شمال شرقی مرکز شهرستان حاجی‌آباد قرار دارد که امدادگران این نهاد برای خدمت‌رسانی و ارائه امکانات به نیازمندان این روستا از مناطق صعب‌العبور و بدون جاده دسترسی این منطقه، عبور می‌کنند تا نور امید را در خانه‌های نیازمندان روشن نگه دارند.

مرادی با بیان اینکه احداث ۲۰۰ سرویس بهداشتی و حمام در منطقه کوهشا احمدی از دیگر فعالیت های عمرانی این نهاده است گفت : با وجود تلاش امدادگران در زمینه خدمت‌رسانی به نیازمندان این منطقه، همچنان جای تلاش و همکاری وجود دارد و نیاز به همکاری و تعامل سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی و مردمی در این راستا احساس می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید