دبیرستان دخترانه قدس به ساختمان جدید منتقل می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، دانش هاشمی پور پس از بازدید از این آموزشگاه که قدمت آن به بیش از 40سال می رسد با اعلام این خبر افزود: این آموزشگاه دخترانه متوسطه دوم است که با جابجایی و استقرار در مدرسه نوساز"گله داری"،ساختمان آن که یکی از مدارس فرسوده ناحیه یک بندرعباس است، از هفته آینده تخلیه و جهت نوسازی در اختیار اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان قرار می گیرد.

وی تصریح کرد:آموزش و پرورش هرمزگان، استاندارد سازی همه واحدهای قدیمی و فرسوده آموزشی را دغدغه اصلی خود می داند و در این مسیر خوشبختانه مدیریت عالی استان و همچنین خیرین نوع دوست، از طرح های اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان حمایت ویژه ای دارند و در نهضت مدرسه سازی یاریگر آموزش و پرورش هرمزگان هستند.

به گفته هاشمی پور: دغدغه جدی مسوولان برای تحقق این هدف مهم که حق مردم شریف هرمزگان است با جدیت درحال پیگیری و دستور کاراست لیکن به دلیل محدودیت های اعتباری اجرای همه طرح های مصوب با توجه به گستردگی و محرومیت استان در این بخش، زمان بر است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان تاکید کرد: توسعه فضاهای آموزشی نوساز و استاندارد به عنوان یکی از مهمترین ابزار ارتقاء شاخص های آموزشی ،سیاست محوری آموزش وپرورش هرمزگان در دولت تدبیر و امید است و در این مسیر نهایت تعامل با مدیریت عالی استان، اداره کل نوسازی مدارس ،خیرین شریف و نیکوکار، نمایندگان استان و همچنین معتمدین و اولیا و مربیان را دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید