مستندسازی بالغ بر 168 هکتار از اراضی شیلات هرمزگان

محمود آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: با توجه به پراکندگی حوزه جغرافیایی مناطق، بخشی از املاک این اداره‌کل که فاقد سند مالکیت بوده و با توجه به تصویب قانون تعیین تکلیف اراضی و املاک فاقد سند در مجلس شورای اسلامی، در همین راستا اداره‌کل شیلات هرمزگان به‌منظور پیشگیری از تعرض افراد و اشخاص حقیقی، مستندسازی املاک را در دستور کار قرار داد و موفق به دریافت بالغ بر 12 فقره از ارضی شیلات هرمزگان شدیم.

وی مستندسازی بندر صیادی درگهان، بندر صیادی هرمز، بندر صیادی خور آذینی، سایت پرورش میگوی هنگام و بندر صیادی جوادالائمه را از مهمترین املاک مستندسازی شده در این اداره‌کل خواند.

آزاد، سردخانه جاسک، ساختمان آموزشی جاسک، ساختمان اداری جاسک و ابوموسی، ساختمان مسکونی قشم، ساختمان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در قشم و مجتمع برودتی ابوموسی را از دیگر املاک مستندسازی شده این اداره‌کل در بازه زمانی مذکور عنوان کرد.

رئیس امور حقوقی شیلات هرمزگان ضمن تشکر از حمایت‌های مدیر کل و رؤسای شیلات شهرستان‌ها در پایان از مستندسازی و صدور گواهی بند «د»  قانون، پنج فقره از اراضی شیلات هرمزگان مجموعا به مساحتی بالغ بر 103 هکتار در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید