حدود ۲۸ هزار مسافر دریک روز وارد جزیره قشم شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، روز گذشته ۲۷ هزار و ۸۹۰ مسافر از سه مبدا ورودی دریایی، زمینی و هوایی وارد جزیره قشم شدند.

به گفته پژمان بهرامی مدیر امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم، روز گذشته (دوشنبه هشتم آذر) پنج هزار و ۷۳۲ خودرو از طریق اسکله بندر پهل وارد اسکله لافت در جزیره قشم شدند.

وی افزود: با احتساب چهار مسافر برای هر خودرو اعم از سواری، اتوبوس، مینی بوس و دیگر خودروها، جمع مسافران ورودی از اسکله لافت به جزیره قشم به ۲۲ هزار و ۹۲۸ نفر رسیده است.

بهرامی به میزان ورود مسافر از اسکله شهید حقانی در بندرعباس به اسکله شهید ذاکری قشم هم اشاره کرد و گفت: روز گذشته توسط ۴۳ فروند شناور سه هزار و ۹۱۳ مسافر از مسیر دریایی وارد جزیره شدند.‌

مجتبی شمس نژاد مدیر عامل فرودگاه بین المللی قشم هم از ورود یک هزار و ۴۹ مسافر از طریق مسیر هوایی به جزیره قشم خبر داد.

جزیره قشم در جنوب کشور با یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع مساحت با داشتن سایت های مهم گردشگری از جمله طولانی ترین غار نمکی جهان، جنگل دریایی حرا، جزایر ناز، خلیج دلفین ها، غارهای خوربس، دره ستاره ها، تنگه چاهکوه، سواحل زیبا، چاه های تلا، بادگیرهای منحصر بفرد و همچنین آب و هوای کاملا بهاری در نیمه دوم سال میزبان انبوه مسافران از اقصی نقاط میهن است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید