برگزاری نخستین یادواره شش شهید مسجد صاحب الزمان (عج) قشم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، علی واحدی روز سه شنبه با اعلام اینکه این یادواره روز جمعه 12 آذر ماه برگزار می شود، افزود: مسجد صاحب الزمان (عج) اولین پایگاه انقلاب شهر قشم است که در دوران دفاع مقدس نیز نخستین رزمندگان قشم از این مسجد به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند.

به گفته وی، محمد بازماندگان، خلیل عجم، محمد رضایی، حسین بازماندگان، حسن ذاکری ومحمود پاروکش از نگاه مردم محله مسجد صاحب الزمان (عج) در زمره جوانان پرشوری بودند که همه هم و غم آنان پاسداری از انقلاب و ارزش های اسلامی بود.

دبیر برگزاری یادواره شهدای مسجد صاحب الزمان (عج) شهر قشم ادامه داد: مطالعه وصیت نامه این شهدا انسان را با روح بزرگ این جوانان که با سن و سال کم چگونه به اسلام عزیز، شهدا و امام شهدا عشق می ورزیدند، آشنا می کند.

وی برپایی نمایشگاه، تهیه مستند و پخش آن در یادواره، سخنرانی، خاطره گویی و روایتگری و تجلیل از خانواده شهدا را بخشی از برنامه های اولین یادواره شهدای مسجد صاحب الزمان (عج) شهر قشم عنوان کرد.

واحدی با اعلام اینکه بسیج شهرستان قشم در برگزاری یادواره شهدا سابقه ای طولانی دارد، گفت: یادواره شش شهید مسجد صاحب الزمان (عج) هم به همت جوانان بسیجی این محله و با مساعدت سازمان منطقه آزاد قشم در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم مورد رضایت خداوند متعال و شهیدان قرار گیرد.

وی در پایان از عموم مردم جزیره قشم برای حضور در این مراسم نورانی که ساعت 20 روز جمعه 12 آذر ماه در صحن مسجد جامع صاحب الزمان(عج) برگزار می شود دعوت کرد تا با حضور خود در این یادواره با آرمان شهدای گرانسگ دوران دفاع مقدس پیمانی دوباره ببندند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید