خبر فوری

تأکید مدیر آموزش‌ و پرورش خمیر برای رشد و کیفیت‌بخشی آموزشی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، ناصر عسکری زاده با بیان اینکه حاصل برنامه‌ریزی مدیران و تلاش معلمان رشد علمی شهرستان است افزود: برای بهبود کیفیت علمی دانش آموزان نیازمند بازبینی برنامه‌های خود هستیم.

عسکری زاده تصریح نمود انتظار بیشتری از نتایج تجزیه‌وتحلیل میانگین نمرات دروس نهایی و درصد قبولی را مدارس این شهرستان داریم به‌طوری‌که شهرستان خمیر با وجود دانش آموزان مستعد و معلمان تلاشگر بتواند رتبه‌های برتر استانی را به دست آورد.

مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر با اعلام اینکه همه ابزارها و امکانات در آموزش‌وپرورش در خدمت تعلیم و تربیت دانش آموزان است اظهار داشت باید برای رشد بیشتر و شتاب علمی منطقه همه دست‌به‌دست هم دهیم.

وی استفاده از تجارب معلمان،بهبود وضعیت مطالعه دانش آموزان، برگزاری اعتکاف علمی، استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان و کلاس‌های فوق‌برنامه را ازجمله برنامه‌های پیشنهادی در زمینه افزایش علاقه‌مندی دانش آموزان نسبت به آموزش عنوان کرد.

عسکری زاده با اشاره به آمار ورود دانش آموزان به آموزش عالی و موفقیت دانش آموزان در رشته‌های پزشکی خواستار برنامه‌ریزی بیشتر مدیران مدارس متوسطه دوم این شهرستان برای کنکور سال جاری شد.

در این جلسه وضعیت نمرات هر مدرسه به‌صورت درس به درس مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به سال گذشته مقایسه شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید