با اقدامات انجام شده بزودی شاهد یک جهش درجزایر کیش وهندورابی خواهیم بود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، وزیرتعاون، کار ورفاه اجتماعی در سفر به جزیره کیش و بازدید از جزیره هندورابی گفت: جزیره کیش دارای استراتژی و برنامه خوبی شده است طرح گسترش آن برخلاف سالهای گذشته بی هویت وبرمبنای زمین فروشی نیست . درسالهای گذشته بدون توجه به مسائل اجتماعی وفرهنگی توسعه فقط در بخش های ساختمان سازی بود اما درحال حاضر توسعه بر اساس برنامه و به مفهوم واقعی با نقشه ومعماری مشخص شهری در همه حوزه ها پیش می رود . جزیره کیش می تواند با برنامه ریزی انجام شده و زیرساخت های مناسب فراهم شده مکان مناسبی برای تفریح وتجارت ایرانیان جذب گردشگری خارجی ودرنهایت جذب درآمد باشد .

دکتر ربیعی با اشاره به بازدید انجام شده از جزیره هندورابی افزود:  این جزیره ظرفیت های بسیار خوبی دارد. یکی از مزیت های مهم این جزیره قرارداشتن درنقطه صفر است به این معنا که این جزیره هنوز بکر ودست نخورده است به همین دلیل می توانی  آنرا به سمت یک مرکز بزرگ جذب گردشگر ببریم ودرمجموع می توانیم با طرح جامع حساب شده این جزیره را به یک منطقه موفق گردشگری تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه درمجموع شرایط بسیار خوبی درمنطقه مهیا شده است گفت: به عنوان یکی از اعضای شورای عالی مناطق آزاد هم قدردانی می کنم  و هم حمایت می کنم از ادامه این روند توسعه وامیدوارم بتوانیم مسائل رفاهی واجتماعی را هم در جزیره هندورابی بیش از این گسترش دهیم.

ربیعی درپایان ضمن ابراز رضایت  از تیم مدیریتی جزیره کیش گفت:  دکتر مونسان با وجود اینکه تحصیلاتشان مهندسی بوده اما یک مدیر اجتماعی است ودربخش های مختلف شهری نگاهی خوب داشته ومعتقدم جزیره کیش وجزیره هندورابی بزودی شاهد یک جهش خواهند بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید