خبر فوری

برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت اسکوواش استان هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان،غلامعلی دانشورمدیرکل ورزش وجوانان استان ضمن خیرمقدم به حاضرین اظهارداشت:خداراشاکریم که در حال برگزاری یکی دیگر از مجامع انتخاباتی استان هستیم.

ورزش اسکوواش یکی از ورزش های نوپای استان هرمزگان است که با یاری خداوند وتلاش های عزیزان دراین استان راه اندازی شده است.

وباپیگیری های سرپرست هیئت ومساعدت های این اداره کل وخیرین اولین سالن اسکوواش استان در محل مجموعه ی ورزشی خلیج فارس بندرعباس راه اندازی شده است وان شاءالله با انتخاب رییس هیئت انتظار دارم در تمامی شهرستان های استان اسکوواش بصورت فعال راه اندازی گردد .

وشاهد حضور ورزشکاران این رشته ی ورزشی در مسابقات استانی و کشوری باشیم.

دانشور اظهارداشت:درسالجاری انتخابات 10هیئت ورزشی که بصورت سرپرستی اداره می شوند ویامدت ریاست آ نها به اتمام رسیده است درحال برگزاری است وتا پایان سالجاری انتخابات باقی مانده ی هیئت ها برگزار خواهدشد.

سپس اعضای حاضر به بیان مسائل ومشکلات ودرخواست های خودپرداختندو بارای مخفی اعضای هیئت آقای مهدی نوبانی با15رای اعضای هیئت به عنوان رئیس جدیدهیئت اسکوواش بمدت 4سال انتخاب گردید.

سپس آقای عزیزپور دبیر هیئت ضمن تبریک به آقای نوبانی اظهارداشت:امیدوارم با انتخاب شایسته ایشان به عنوان رئیس هیئت اسکوواش استان دراین 4سال بتوانند این ورزش را فعال تر نمایید.

وان شاءالله بامدیریت صحیح و وجود ظرفیت های موجود دراستان شاهد توسعه و رشد این رشته ورزشی دراستان باشیم.

درپایان آقای نوبانی گزارشی از عملکرد یکساله ی خودبه حاضرین ارائه نمود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید