رکاب زنان ایرانی، هلندی و آلمانی در قشم نهال کاشتند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان: سید مسعود طباطبایی جانباز 65 درصد کشورمان با 52 سال سن تصمیم دارد تا 65 سالگی، سراسر ایران را و در صورت فراهم شدن شرایط دور دنیا را با هدف احترام به شهدا، جانبازان و ایثارگران کشورمان رکاب زنی کند.

این جانباز دوران دفاع مقدس ادامه داد: رکاب زنی را از سال 1390 همزمان با روز ملی "خلیج پارس جاویدان" به صورت انفرادی با هدف تکریم یاد شهدا از پاسارگاد به سمت شلمچه آغاز کردم و تا سال 1393 موفق شدم با رکاب زنی چند باره در بعضی از استان ها، نهال یادگار شهدا را در51 استان کشورم بکارم.

وی ادامه داد: سال گذشته هم در روز ملی خلیج پارس جاویدان، رکاب زنی در استان های کشور را به صورت گروهی به اتفاق هشت نفر آغاز کردیم که استان هرمزگان مرحله پایانی سفر سال 94 ما بود.

طباطبایی با اعلام اینکه امسال رکاب زنی استانی خود را به صورت انفرادی همزمان با روز ارتش از شهر شاهرود در استان سمنان آغاز کرده است، گفت: در ادامه راه استانی خود به جزیره قشم رسیدم و بعد از اقامت دو روزه در این شهر به بندرعباس مرکز استان هرمزگان می روم و سپس با سفر به دو استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی سفرم به تمامی استان های کشور در سال 95 نیز به پایان می رسد.

از او در مورد همراهانش که دو رکاب زن هلندی و آلمانی هستند سوال کردم که در جواب گفت: در مسیر اسکله لافت به سمت شهر قشم با این دو رکاب زن به نام های کریس و سارا آشنا شدم و هدف از رکاب زنی خود را برای آنان بازگو کردم و آنان نیز که یک ماه است در شهرهای مختلف ایران به عنوان گردشگر رکاب زنی می کنند مشتاق شدند در برنامه کاشت نهال به یاد شهدای جنگ تحمیلی مرا همراهی کنند.

گفتنی است :رکاب زنان ایرانی، هلندی و آلمانی شامگاه شنبه ششم آذر ماه وارد شهر قشم شدند و روز یکشنبه با حضور مصطفی برزگر معاون سیاسی – اجتماعی فرماندار شهرستان قشم، حبیب بازماندگان مشاور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه اجتماعی، محمد مسطوری شهردار قشم ، رستمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست قشم و تنی چند از مدیران ادارات و نهادها با حضور بر مزار شهدای شهر قشم در صحن امامزاده سید مظفر (ع) پنچ غرص نهال را به یاد سرقامتان دوران دفاع مقدس کاشتند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید