خبر فوری

بیرق عزای ثارالله در رودان به اهتزاز در آمد

هرمزبان:جای جای رودان صحنه شور، شعور و معرفت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بود و عاشقان مکتب اسلام و قرآن در عاشورای حسینی برسر و سینه زنان به خیابان های شهر آمده ودر سوگ و ماتم عزای سید آزادگان جهان اشک ماتم ریختند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،امروز زمان و زمین شاهد جوشش شور و شعور حسینی در جای جای رودان بود، عاشقان و شیفتگان آل الله در این شهرستان با به راه انداختن دسته ها و هیئت های عزاداری با دلی اندوهگین و چشمانی اشک بار در رثای شهدای دشت نینوا و در سوگ شهادت مظلومانه سید آزادگان جهان، حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش مرثیه غم سرودند.

امروز دگر بار غیرت حسینی در رگ های زمان جوشیدن گرفت و در بارش متواتر اشک و گلاب فریاد لبیک یا حسین (ع) از حنجره عطشان عاشقان حسینی تا عرش الهی روئیدن گرفت و بار دیگر قلب ها و جان ها در نوای خوش یا حسین (ع) شور و طراوتی دوباره یافتند.

عزاداران حسینی در رودان با به اهتزاز در آوردن بیرق عزای ثارالله در دهمین روز از ماه محرم الحرام، با گسترانیدن فرش عزای سلاله پاک پیامبر رحمت و مهربانی، این مصیبت بزرگ و جانکاه را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) تسلیت گفتند و از راه دور و از پس فرسنگ ها فاصله، عشق و ارادت خود به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را ابراز کردند.
منبع: ایرنا

کد خبر: 394889

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید