100 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در اصفهان پرداخت شد

سردار غلامرضا سلیمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره حمایت سپاه صاحب‌الزمان(عج) از اجرای طرح‌ها و تحقق عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در استان اصفهان اظهار داشت: در 3 سال گذشته 100 میلیاردتومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به عموم مردم و بسیجیان در سراسر استان اصفهان اختصاص داده شده است.

وی افزود: در این مدت، 8 هزار و 500 طرح فعال شده و برای بیش از 15 هزار نفر شغل ایجاد شده است، همچنین برنامه‌های آموزشی و حمایتی توسط بسیج سازندگی استان اصفهان برای داوطلبان ارائه شده است. 

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به برگزاری همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در استان اصفهان، گفت: این همایش با حضور فعالان و نخبگان اقتصاد مقاومتی از شهرستان‌های مختلف استان در عرصه تولید و اشتغال مولد برگزار شد و شرکت کنندگان در آن، طرح‌ها، ایده‌ها و تجربیات خود را در اختیار سایر شرکت‌کنندگان و مسئولان حاضر در مراسم قرار دادند.

وی با تأکید بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی و انجام اقدامات عملی در این حوزه تصریح کرد: می‌توان با استفاده از تجربه افرادی که در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی موفق بودند، نوعی الگوسازی در استان اصفهان را رقم زد و قدم‌های اساسی در راستای اقتصاد مقاومتی در عرصه اقدام و عمل برداشت.

سردار سلیمانی اظهار داشت: با ارائه آموزش و تسهیلات و با همکاری مسئولان بخش‌های مختلف، می‌توان تحرکی در تولید و بازار  اقتصادی استان اصفهان که یکی از استان‌های برتر در حوزه اقتصادی است، ایجاد کرد.

وی گفت: اگر به ظرفیت روحیه بسیجی و توانایی بسیجیان در عرصه اقتصاد مقاومتی توجه شود، می‌توان به نتایج بزرگی دست یافت، امروزه بسیاری از جوانان استان اصفهان داوطلب ایجاد اشتغال در استان هستند و به حمایت نیاز دارند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به اجرای طرحی در 4 دهستان در استان اصفهان بیان کرد: 4 دهستان محروم در خور و بیابانک، سمیرم، فریدون‌شهر و بویین میان‌دشت به عنوان الگو انتخاب شده و طرح مذکور در این دهستان‌ها اجرا می‌شود که در آن به موضوع سلامت، زیرساخت‌ها، فرهنگ و اشتغال توجه شده و تسهیلات قرض الحسنه به میزانی که فعالان دهستان طرح ارائه دهند، اختصاص می‌یابد.

وی درباره راهکارهای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی گفت: لازم است با استفاده از الگوهای مختلف و ظرفیت موجود، با تلاش، کوشش و مجاهدت، تکیه بر روحیه بسیجی و جلب همکاری مسئولان، اقدامات عملی لازم در حوزه اقتصاد مقاومتی را انجام داده و کاستی‌ها به سرعت جبران شود و مسیر برای حضور مردم در اقتصاد هموار شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید