برخی‌ها درصدد به فراموشی سپردن فیش‌های حقوقی نجومی هستند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های هرمزگان، حجت‌الاسلام حسن فقیهی‌فر امام جمعه موقت بندرلنگه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان با اشاره به اینکه نظارت عمومی لازم و واجب است، اظهار داشت: برخی معضلات در جامعه اسلامی به دلیل فقدان نصیحت و موعظه فراگیر شده‌ است.

امام جمعه موقت بندرلنگه تصریح‌کرد:  باید توجه داشت که اگر در جامعه اسلامی ما ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی به‌وجود آمد، مردم هم نسبت به پدید آمدن آن مسئول هستند.

وی در ادامه با اشاره به تمدید تحریم‌های ایران توسط آمریکا برای چندمین بار، افزود: مقام معظم رهبری تمدید تحریم‌ها را با نقض برجام مساوی دانسته‌اند و تحریم‌کنندگان و ناقضان برجام را به واکنش جمهوری اسلامی ایران تهدید کردند.

فقیهی‌فر در ادامه به سرنوشت حقوق‌های نجومی اشاره‌داشت و گفت: متاسفانه علیرغم یادآوری موضوع حقوق‌های نجومی توسط رهبر انقلاب، برخی‌ با مشمول زمان قراردادن این موضوع درپی به فراموشی سپردن مسئله هستند.

امام جمعه کیش: بخش اجرایی کشور باید تحت پوشش کامل دانشگاه‌ها قرار گیرد

حجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه کیش ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سال 58، اظهارداشت: این قانون از مترقی‌ترین قوانین اساسی دنیای امروز است.

وی بیان‌داشت: فقها و حقوقدان‌هایی با هدف بهره‌مندی از تجربه‌های موفق جوامع دیگر و قوانین بی‌نظیر اسلام  در تهیه پیش‌نویس و تدوین قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده‌اند.

امام جمعه کیش با ارزشمند خواندن روز دانشجو تاکید کرد: دانشگاهیان باید بدانند که نگاه مردم امروز به دانشگاه و دانشجویان است و بخش اجرایی کشور نیز باید تحت پوشش کامل دانشگاه‌ها قرار گیرد.

علیدادی ادامه داد: تحصیل دانشجویان در رشته های تخصصی و کسب اطلاعات لازم در این باره به دانشگاه‌ها کمک می‌کند تا خروجی خوبی داشته باشند و نتایج خوبی را برای مردم به ارمغان بیاورند.

وی با اشاره به روز جهانی معلولان تاکید کرد: همه ما در حد توان در مقابل جامعه و افراد معلول مسئولیت و ظیفه داریم و باید کمک به افراد نیازمند و معلولان را در دستور کار خود قرار دهیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید