تمرکز بر سیاست های اقتصاد مقاومتی کلید حل معضلات کشور است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری در خطبه های نماز جمعه آشتیان در مصلی دانش آشتیانی این شهر افزود: افزایش سهمیه فروش نفت در اوپک برای اینران فرصتی است که باید درست از ان بهره گرفت و به موازات ان باید زیرساخت های تولید و اقتصاد بدون اتکا به نفت با قوت در کشور دنبال شود.
وی گفت: اقتصاد درون زاکه مد نظر مقام معظم رهبری است باید با حضور همه بخش ها و همت عالی جامه عمل بپوشد.
وی در بخشی از سخنانش به پیروی اخیر در یمن اشاره کرد و گفت: این پیروزی ها که حاصل بیداری اسلامیاست دشمنان را آشفته می کند.
امام جمعه آشتیان در خصوص 16 آذر گفت: این روز به نام بیداری قشر دانشجو در تاریخ کشور ثبت شده و کشور ما بیش از هر زمانی به دانشجویان انقلابی ، متعهد و تحول خواه نیاز دارد که با بصیرت و دانش کاستی را جبران کرده و کشور را بسازند.
حجت الاسلام نیشابوری عنوان کرد: دانشجوی واقعی به دور از سیاست زدگی در راستای آرمان های نظام جمهوری اسلامی و خط ولایت فقیه حرکت می کند و اجازه هیچ گونه سوء استفاده جریانات مختلف را از خود نمی دهد.
وی عنوان کرد: تصمیم مجلس سنا آمریکا نشان می دهد که این کشور هرگز قابل اعتماد نبوده و با وجود اینکه ایران در برجام به تعهداتش عمل کرده اما این کشور دشمنی خود علیه ما را ادامه می دهد.
در 32 نقطه شهری استان مرکزی نماز هبادی و سیاسی جمعه اقامه می شود.
6916/6013/خبرنگار:معصومه ابراهیمی**انتشار دهنده:مژگان حیدری*

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید