آمریکا هیچ وقت با تمدید تحریم‌ها به اهدافش در خصوص ایران دست پیدا نخواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندر چارک در حوزه غرب استان هرمزگان، حجت‌الاسلام مسلم کریمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اظهار داشت: در قرآن کریم که کتاب انسان ساز و تربیت است در مورد ایمان به معاد و توجه به حساب و کتاب ، حدود 1400 بار از مساله معاد و خصوصیات آ ن سخن به میان آورده که انسان باید به مساله معاد توجه داشته باشد و این دنیا را از فرصت ها استفاده کرده و ذخیره برای آخرت داشته باشد تا هم در این دنیا و آخرت از انسان‌های رستگار باشد .

وی با اشاره به مناسبت 13 آذرماه ماه روز جهانی معلولان افزود: سازمان بهزیستی معلولانی که استعداد دارند و فعالیت‌هایی را انجا م می‌دهند شناسایی و مورد استفاده قرار دهند و از توانایی‎های آن‌ها استفاده شود.

 امام جمعه موقت بندرچارک 16 آذرماه روز دانشجو را به همه دانشجویان تبریک گفت و تصریح کرد: در مساله دانشگاه آزاد شهر بندر چارک از مسئولین دانشگاه بندرلنگه و بندرعباس می‌خواهیم تا دانشگاه آزاد شهر چارک بتواند در بهمن ماه امسال دانشجو بپذیرد و  تقویت و رشد پیدا کند.

کریمی اضافه کرد: آمریکا تحریم‌هایی10ساله  را علیه ما با 99 رأی موافق و بدون هیچ رأی مخالف تصویب کرد  و اینکه آمریکا بخواهد ایران را در مسیری که او می‌خواهد حرکت کند هیچ‌گاه به این اهداف نخواهد رسید چرا که ملت و دولت همیشه در کنار هم بودند و با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مذظله) وهمان مسیری که امام امت حرکت می‌کردند پشت سر مقام عظمای ولایت قدم خواهند گذاشت .

وی در پایان یادآور شد: آمریکا با این رفتارها و تحریم ها  بداند هیچگاه  دولت و ملت مسیرشان تغییر نخواهد کرد و پشت سر رهبری  حرکت خواهند کرد کسی که باید رفتارش را تغییر بدهد آمریکاست چون ملت و دولت ما در 8 سال دفاع مقدس نشان دادند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید