خبر فوری

معلولان هرمزگان مشکلات خود را با مدیرکل بهزیستی درمیان گذاشتند

هرمزبان:شماری از معلولان هرمزگان روز چهارشنبه مسائل ومشکلات خود را با مدیرکل بهزیستی استان درمیان گذاشتند وخواستاررفع آن شدند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، پرداخت نشدن سهم بهزیستی از سهم آورده مسکن مهر،پرداخت نشدن هزینه لوازم بهداشتی مبتلایان به زخم بستر،پرداخت نشدن یارانه های آموزشی و رفت و آمد و حمایت نشدن در برابر هزینه های درمانی مهمترین مشکلات و خواسته های معلولان با مسئولین بهزیستی بود.
مدیرکل بهزیستی استان نیز با تایید ضمنی مشکلات مطرح شده اختصاص نیافتن بودجه کافی از بهزیستی کشور و برخی مسائل اداری را دلیل اصلی مشکلات دانست.
سیما مرادی در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد:یکی از درخواست های انجمن معلولان ضایعه نخاعی دریافت یارانه بایت کارگاه مهارت آموزی است اما چون مجوز این مرکز را از استانداری گرفته اند یارانه قابل پرداخت نیست و باید این کارگاه مجوز خود را از بهزیستی بگیرد و شرط صدور مجوز داشتن تحصیلات مرتبط با شاخه های بهزیستی از سوی یکی از موسسان این کارگاه است.
وی همچنین اظهار داشت:دیوان محاسبات خواستار اسناد مالی انجمن ضایعات نخاعی است تا اجازه پرداخت اعتبار 800میلیون ریالی بیماران مبتلا به زخم بستر را بدهد.
مرادی همچنین گفته های تعدادی از معلولان که در حال اقساط مسکن مهر هستند اما هنوز خانه ای نگرفته اند را مورد تایید قرار داد و یادآور شد:نامه نگاری های زیادی با بهزیستی کشور برای پرداخت سهم سازمان انجام شده اما بهزیستی کل کشور اعلام کرده اعتبار کافی ندارد.
حدود 70تا 100نفر از معلولان ضایعه نخاعی هرمزگان و خانواده های با ویلچر خود را به ساختمان مرکزی این مجموعه در بندرعباس رسانده بودند.

منبع: ایرنا
(لینک)
کد خبر: 394879

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید