خبر فوری

مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان به شمالی ترین شهرستان استان سفر کرد/ بازدید از شعبه و دیدار با فرماندار حاجی آباد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، در این سفر یکروزه که به منظور نظارت مستقیم بر عملکرد واحدها و ایجاد تعامل با دستگاه های همکار صورت گرفت، جمعی از کارشناسان اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان "سید فاضل حیدری بلوکی" همراهی می کردند.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در ابتدای حضور خود در حاجی آباد در نشستی مشترک با فرماندار این شهرستان شرکت کرد و ضمن ارائه برخی آمار و ارقام، به تشریح عملکرد بزرگترین سازمان بیمه گر اجتماعی در استان پرداخت.

حیدری بلوکی در همین رابطه تصریح کرد: در حال حاضر 450 نفر از کارکنان تأمین اجتماعی در 16 شعبه دائم، 8 شعبه اقماری و 2 کارگزاری در اقصی نقاط استان خدمات دهی به حدود 900هزار نفر- معادل 57 درصد از جمعیت استان- را بر عهده دارند، و تمامی مساعی و همت خود را در راه تحقق آرمان عدالت اجتماعی و بستر سازی رفاه و شکوفایی نسل های آینده به کار گرفته اند.

وی همچنین به عملکرد شعبه تامین اجتماعی در شهرستان حاجی آباد نیز اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون بیش از 20 هزار نفر از جمعیت مردم این شهرستان از خدمات متنوع تأمین اجتماعی بهره مند شده اند که از این تعداد، 18 هزار و 575 نفر بیمه شده اصلی و تبعی و حدود یکهزار و 600 نفر نیز مستمری بگیر و اعضای تحت تکفل آنها را شامل می شود.

وی ضریب پشتیبانی در این شهرستان را 10.6 درصد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر حدود 31 درصد جمعیت 65 هزارنفری حاجی آباد زیر چتر امیدآفرین تامین اجتماعی قرار دارند.

حیدری بلوکی تعداد کارگاه های تحت پوشش تامین اجتماعی در این شهرستان را بالغ بر یکهزار واحد فعال و نیمه فعال اعلام کرد.

"حمید جهانگیری" ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﺍﺭ شهرستان حاجی آباد نیز ضمن ابراز قدردانی از اقدامات سازمان تامین اجتماعی، مشکلات کارگاه ها و واحدهای کسب و کار  در این منطقه به ویژه در زمینه مباحث بیمه ای را تشریح کرد.

در پایان این نشست، حیدری بلوکی ﺩﺳﺘﻮﺭﺍﺕ ﻻﺯﻡ ﺭﺍ به منظور ﺗﺴﺮﯾﻊ ﺩﺭ ﺣﻞ این مشکلات ﺩﺭ چارﭼﻮﺏ قوانین ﺻﺎﺩﺭ ﮐﺮﺩ.

شایان ذکر است، مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در ادامه برنامه سفر خود به مناطق شمالی این استان، از بخش های مختلف شعبه تامین اجتماعی حاجی آباد نیز بازدید بعمل آورد و از نزدیک در جریان فعالیت ها قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید با تعدادی از مراجعان شعبه نیز دیدار و گفتگو کرد و نظرات و پیشنهادات آنها را در خصوص نحوه خدمات دهی واحدهای اجرایی این سازمان بیمه گر در شهرستان حاجی آباد، جویا شد.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در بخش پایانی سفر خود، در یک نشست صمیمی با همکاران نیز شرکت کرد که مسئولان و کارکنان این شعبه نیز مسائل، دغدغه ها و نقطه نظرات خود را با حیدری بلوکی در میان گذاشتند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید