خبر فوری

درخشش ورزشکاران‌ سازمان‌ منطقه‌ آزاد قشم در مسابقات پرس‌سینه هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، در مسابقات قهرمانی پرورش اندام استان هرمزگان پرس‌سینه (قدرتی) که با حضور 138 ورزشکار و 11 تیم برگزار شد، تیم پرورش اندام سازمان منطقه آزاد قشم در این دوره از مسابقات با شش ورزشکار به مقام سوم دست یافت.

همچنین در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های بندرعباس و حاجی‌آباد به ترتیب به مقام‌های قهرمانی و نایب‌قهرمانی دست یافتند.

در این مسابقات پنج نفر از ورزشکاران شایسته سازمان منطقه آزاد قشم، با مربیگری رضا ذاکری ،با کسب دو مدال‌ طلا یک مدال‌ قره و دو مدال برنز توانستند کارنامه‌ای درخشان را ثبت نمایند.

در این تورنمنت برای تیم سازمان منطقه آزاد قشم امید حباب در وزن 90 کیلوگرم مدال طلا، جلیل محمدی در وزن 66 کیلوگرم مدال طلاءمحمد خادمی در وزن 60 کیلوگرم مدال نقره، سلیمان رزاقی در وزن 82.5 کیلوگرم مدال برنز، نجم‌الدین ملایی در وزن 125 کیلوگرم مدال برنز را به دست آوردند.

انتهای‌ پیام/3264/و

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید