خبر فوری

برگزاری شورای راهبردی ورزش مناطق آزاد در کیش

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، در این جلسه که با حضور مدیر عامل شرکت عمران، آب و  خدمات و مسئولین ورزش مناطق آزاد کشور برگزار شد  پرهام جانفشان برگزاری این جلسات را باعث افزایش هم افزایی مناطق عنوان کرد و افزود: برگزاری این نشست ها فرصت خوبی برای بهره گیری از تجربیات یکدیگر فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت آب، عمران و خدمات توسعه گردشگری  ورزشی را یکی از رویکردهای جزیره کیش برشمرد وگفت: در کیش به واسطه وجود ظرفیت های خوب ورزشی، توسعه امکانات ورزشهای آبی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و تجهیز و استاندارد سازی مجموعه های تفریحی ورزشی، توسعه توریسم ورزشی را مد نظر داریم.  

جانفشان مجموعه ورزشی کیش را یکی از کاملترین مجموعه های ورزش کشور عنوان کرد و اظهار داشت: این مجموعه در طول سال به ویژه شش ماهه دوم میزبان مسابقات و اردوهای بین المللی، ملی و باشگاهی بوده و در طول تابستان نیز به منظور غنی کردن اوقات فراغت خانواده ها پذیرای شهروندان است.

وی امکانات پلاژ بانوان را در سطح کشور و منطقه بی نظیر دانست و گفت:  این مجموعه  در طول سال میزبان بسیاری از شهروندان وگردشگران  است که بسیاری از گردشگران به منظور استفاده از امکانات این پلاژ به جزیره کیش سفرکرده اند.

جانفشان در پایان حضور مسئولین ورزشی مناطق را در این نشست موجب گسترش روابط ورزشی عنوان کرد و افزود: جزیره کیش در راستای افزایش تعامل میان مناطق آزاد و توسعه گردشگری ورزشی آمادگی دارد میزبان مسابقات مختلف ورزشی باشد.

این جلسه پیرامون بررسی و تبادل نظر در خصوص نگاه اقتصادی به فعالیت های ورزشی و تهیه پروژه های ورزشی مناطق برای ارائه به بخش خصوصی، تهیه برنامه های راهبردی ورزش در سه سال آینده مناطق، برنامه عملیاتی و پروژه های عمرانی ورزشی در سال 96، برنامه توسعه ورزش بانوان، اجرای ماده 27 قانون مناطق آزاد در ورزش و بررسی آئین نامه های عمومی و تخصصی رشته های ورزشی، المپیاد ورزش ساحلی، ورزش مدارس، ورزش باستانی و تنظیم تقویم ورزشی مشترک سال 96  برگزار شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید