خبر فوری

دریافت 21هزار و 640 نامه در هشت ماه/هر ماه بیش از 2700 نامه بررسی می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، غلامرضا صحرا گرد افزود: از ابتدای امسال 21 640 نامه که 18 هزار و 140 مورد آن مربوط به درخواست های مردمی از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم می باشد، به این دفتر ارسال شده است.

وی با اعلام اینکه نامه های دریافتی در هر روز به اطلاع مدیرعامل سازمان رسانده می شود، گفت: تمام 18 هزار و 140 مورد نامه مردمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دستور رسیدگی خورده و به واحدهای مختلف برای رسیدگی ارسال شده است.

مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: از مجموع 18 هزار و 140 نامه مردمی،  278 نفر با ارسال نامه خواستار کار برای خود یا فرزندانشان بوده و 633 نفر نیز خواستار ملاقات با مدیرعامل بوده اند و بقیه موارد هم به حوزه های مختلف سازمان مربوط می شد.

وی گفت: علیرغم حجم بالای کاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، با صراحت اعلام می کنم طی هشت ماه گذشته هیچ نامه ای خطاب به حمیدرضا مومنی در این سازمان بدون پاسخ نمانده است.

صحراگرد گفت: اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین طی این مدت به سه هزار و 500نامه بین مدیران که از طریق اتوماسیون اداری ارسال شده رسیدگی کرده است.

به گفته وی، برنامه ریزی و نظارت بر امور جاری سازمان،هماهنگی معاونین و مدیران، رسیدگی به تقاضاهای واصله و پاسخگویی به موقع مراجعات و مکاتبات، تکریم ارباب رجوع، ارتباط مستمر با دستگاه های اجرایی و تلاش در جهت ایجاد رضایتمندی عموم کارکنان و مردم هم بخشی از وظایف این اداره کل می باشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید