خبر فوری

ورود خودرو به جزیره هنگام ممنوع است

هرمزبان:یکی از سیاست های سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ممانعت از ورود هر گونه خودرو به جزیره هنگام است تا بتوان با داشتن یک جزیره بکر و به دور از تکنولوژی فضای آرامش بخشی را برای گردشگران ورودی به جزیره فراهم آورد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، مدیرعامل دفتر خدمات مسافرتی دلف هنگام تصریح کرد: جزیره هنگام واقع در نزدیکی قشم به عنوان یکی از مهم ترین جزایر خلیج فارس در امر توسعه گردشگری دریایی محسوب می شود.
افشین عباس نژاد هنگامی گفت: این جزیره با دارا بودن جاذبه های طبیعی فراوان و منحصر به فرد هم اکنون به عنوان یکی از مقصد های اصلی گردشگران در سفر به آب های جنوبی کشور تبدیل شده است.
عباس نژاد تصریح کرد: ایجاد دهکده های گردشگری در نقطه های مختلف جزیره نیز از وعده های مسئولان سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری است .
وی یادآورشد: از سوی دیگر جزیره هنگام در حوزه منطقه آزاد قشم واقع شده و سازمان منطقه آزاد نیز باید برنامه ریزی های لازم را برای توسعه گردشگری جزیره هنگام انجام دهد.
این فعال بخش خصوصی در امرگردشگری دریایی اعلام کرد: در سال های گذشته نیز چند بار مسئولان وقت سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری قول های مساعدی برای توسعه گردشگری جزیره هنگام داده بودند که هیچ گاه آن وعده ها عملی نشد.
عباس نژاد هنگامی اظهارداشت: امیدواریم در دولت جدید شاهد تحقق وعده های مسئولان گردشگری کشور در راستای توسعه گردشگری جزیره هنگام باشیم .

منبع: ایرنا
(لینک)
کد خبر: 394865

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید