خبر فوری

رویدادهایی که روز ششم آذر ماه در استان مرکزی خبری می شوند

نشست اقتصاد مقاومتی در ساعت 8 صبح در طبقه چهارم استانداری و شورای برنامه ریزی و توسعه در ساعت 10 صبح روز شنبه در طبقه چهارم استانداری مرکزی برگزار می شود.
نشست خبری مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی با موضوع تبیین سند و برنامه عملیاتی طرح کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در ساعت 12:30 در طبقه سوم استانداری استان مرکزی برگزار می شود.
همایش مجلس و دانشجو با حضور سید مهدی مقدسی (نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب) در مجلس شورای اسلامی در ساعت 14 در شهرک دانشگاهی امیرکبیر سالن شهید چمران دایر است.
نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در ساعت 13 در سالن جلسات بانک توسعه تعاون برگزار می شود.
آیین افتتاح نمایشگاه گروهی عکس عاشورایی در ساعت 17درفرهنگسرای آیینه انجام می شود.
نشست بصیرتی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام جواد(ع) در کوی رضوی با حضور سردار بهشتی مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور برگزار می شود.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33663330 و 33664925 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 33662220 ارسال کنند.
مشروح این رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، امروز بر روی سایت ایرنا استان به آدرس http://www.irna.ir/markazi منتشر خواهد شد.
7114/6013/ خبرنگار :شیما کریمی** انتشار دهنده: مژگان حیدری*

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید