خبر فوری

وقفه‌ای دیگر در نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده این بار توسط بانک پارسیان

مسعود طبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: در اجرای طرح نوسازی بیمه بدنه برای تاکسی‌ها اجباری است اما این که بیمه‌ای الزاما توسط بانک به متقاضیان اجبار شود نوعی باج خواهی است و به هیج عنوان پذیرفته نیست که برای پرداخت وام پیش شرط استفاده از بیمه بانک گذاشته شود.

وی افزود: درحال حاضر متقاضیانی که برای اخذ وام در قالب این طرح به بانک پارسیان مراجعه می کنند برای اخذ بیمه بدنه به بیمه پارسیان ارجاع داده می شوند که این الزام استفاده از بیمه بانک نباید وجود داشته باشد. این در شرایطی است که سه بانک پارسیان، ملت و تجارت در این طرح به عنوان بانک عامل محسوب می شنود؛ بانک ملت وام های بیشتری تخصیص داده است و چنین محدودیتی نیز برای متقاضیان اعمال نکرده است.

تحویل حدود 32000 تاکسی جدید به متقاضیان

رئیس اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از تحویل 31هزار و 943 تاکسی جدید در قالب طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور به متقاضیان خبر داد و افزود: در حال حاضر 64هزار و 300 نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 32هزار و 637 نفر تایید واریز پول به حساب ایران خودرو را گرفته‌اند.

وی افزود: آخرین کد رهگیری صادر شده توسط ایران خودرو 29 آبانماه سال جاری انجام شده است و حدود 500 متقاضی نیز در انتظار صدور کدرهگیری توسط ایران خودرو هستند.

طبیبی تاکید کرد: 5015  نفر نیز به عنوان متقاضی خرید نقدی خودرو به شرکت ایران خودرو معرفی شده اند به این ترتیب در حال حاضر حدود یک، چهارم ناوگان تاکسیرانی کشور نوسازی شده یعنی از هر چهار تاکسی یکی نو شده است که این رویداد کم کم در سطح شهرهای کشور نیز قابل مشاهده است.

وی با تاکید بر بهبودسرویس دهی ایران خودرو در این طرح به ویژه در ماه‌های اخیر، این سرویس دهی را قابل تقدیر خواند و افزود: اما متاسفانه هنوز مراکز تحویل خودرو که مقرر شده بود در کلیه شهرها ایجاد شوند هنوز محدود به مراکز استان ها هستند که موجب رفت و آمدهای غیرضروری و تحمیل هزینه به متقاضیان شده است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید