خبر فوری

محمدهاشم قسام: تقویت اقدامات امنیتی در ایام محرم حاجی‌آباد

هرمزبان:فرمانده نیروی انتظامی حاجی‌آباد از تقویت اقدامات امنیتی پلیس همزمان با آغاز ماه محرم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،محمدهاشم قسام امروز در گفت‌وگو با فارس در حاجی‌آباد با اشاره به  تمهیدات پلیس در ایام محرم اظهار کرد: پلیس همچون سال‌های گذشته با آمادگی کامل در دهه اول محرم جهت تقویت زمینه‌ حضور مومنان خداجوی و همچنین برخورد با تخلفات طرح‌های ویژه‌ای را اجرا خواهد کرد، به طوری که ماموران در ایام شب و تا پایان عزاداری‌ها در مساجد و تکایای مهم و نیز اماکن پرتردد حضور خواهد داشت.

وی از آماده‌باش صد در صدی پلیس در ایام محرم خبر داد و گفت: پلیس در روزهای این ایام به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا با افزایش نیروها شرایط را برای تردد مردم، دسته‌های عزاداری ایجاد خواهد کرد به گونه‌ای که عموم مردم با امنیت کامل در مراسمات عزاداری‌ها حضور پیدا کنند.

قسام با تأکید بر اینکه پارک دوبل و توقفی‌هایی نظیر آن در مقابل تکایا، مساجد، هیأت‌ها و دیگر اماکن عزاداری ممنوع است، خاطر نشان کرد: پلیس در خدمت مردم است و از عزاداران نیز می‌خواهیم همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز جامعه اسلامی با خون هزاران شهید به دست آمده است، افزود: نیروی انتظامی با اقتدار در خدمت امنیت شهروندان است و امیدواریم بتوانیم به بهترین نحو امنیت عزاداری‌های هیئات مذهبی و مردم را تامین کنیم.

شهرستان حاجی‌آباد، از جمله مناطقی است که مراسم مرتبط با محرم در آن با شور و پویایی خاصی برخوردار می‌شود.

انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری فارس
(لینک)
کد خبر: 394854

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید