خبر فوری

تشکیل اولین جلسه کمیته تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان بعد از تعطیلات مجلس

اتونشر////تشکیل اولین جلسه کمیته تحقیق از صندوق ذخیره فرهنگیان بعد از تعطیلات مجلس/ انتخاب هیئت رئیسه در دستور کار“علی ادیانی” عضو کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از تشکیل اولین جلسه این کمیته به منظور انتخاب هیئت رئیسه بعد از تعطیلات مجلس خبر داد.

نماینده مردم جویبار، سوادکوه و قائمشهر تصریح کرد: با تعیین اعضای هیئت رئیسه کمیته، در وزارت آموزش و پرورش به منظور آغاز فعالیت خود مستقر خواهیم شد.

شایان ذکر است؛ در جلسه علنی روز یکشنبه(25 مهرماه)مجلس شورای اسلامی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان با ۲۰۰ رأی موافق، ۶ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۵۶ نماینده حاضر در مجلس تصویب شد و بعد از آن با انتخاب 9 نفر از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات و 5 نفر از درخواست کنندگان این تحقیق و تفحص، کمیته مربوطه تشکیل شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید