خبر فوری

تصویب 56 پروژه در کمیته فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی کرمان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، حمید ذکاء‌اسدی صبح امروز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری اظهار داشت: کمیته توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی یکی از کمیته‌های پنج‌گانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان است که 23 عضو دارد.

وی بیان داشت: کمیته توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی استان کرمان در راستای تحقق پنج بند از سیاست اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی گام بر می‌دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، افزایش سقف سرمایه انسانی، مدیریت بهینه مصرف تقویت فرهنگ جهادی و گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی به عنوان اهداف کمیته توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی نام برد.

ذکاء‌اسدی با اشاره به اینکه سه گروه ذیل کمیته توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی استان کرمان تشکیل شده است، ابراز داشت: گروه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان بحث فناوری و تجاری‌سازی را در دستور کار دارد.

وی یادآور شد: گروه توانمندسازی منابع انسانی نیز بر افزایش توان منابع انسانی تمرکز دارد و گروه گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی نیز افکارسازی و توسعه فرهنگ اقتصادی را به عنوان هدف خود قرار داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از تصویب 56 پروژه در کمیته توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی استان کرمان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها شامل 16 پروژه برش ملی و 40 پروژه پیشنهادی از سوی دستگاه‌های استان کرمان است که 34 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید