خبر فوری

ساماندهی پایانه مسافربری برون شهری رودان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ،سید عبدالوهاب هاشمی شهردار رودان گفت: علت این جابجایی قرارگیری در شمال جاده ترانزیت بندرعباس – کرمان بود که مورد استقبال مردم قرار نگرفت و مسافران از جنوب جاده به عنوان ایستگاه استفاده می کردند.
وی افزود: این طرح با هدف کنترل بار ترافیکی بلوار ورودی شهر رودان و ساماندهی ماشین های مسافربری انجام شده است.
شهردار رودان گفت: ایستگاه جدید در زمینی به وسعت هزار متر مربع شامل سرویس بهداشتی، سایه بان ، فضای استراحت رانندگان و تعدادی غرفه راه اندازی شده است.
وی افزود:بیش از 50 ماشین مسافربر شخصی در مسیر مسافربری رودان بندرعباس تا کنون ساماندهی شده اند که وظیفه جابجایی بیش از 800 نفر مسافر در روز را بر عهده دارند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید