خبر فوری

تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز خانواده‌های ایثارگر و شاهد غرب هرمزگان

هرمزبان:با حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان دانش‌آموزان ممتاز خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان‌های بندرلنگه، بستک و پارسیان تقدیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،محمدرضا پاکدامن سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز ایثارگران و شهدا در بندرلنگه گفت: در سال تحصیلی 93-94 با همکاری ستاد شاهد و خانواده معظم شاهد و ایثارگر در استان شاهد شکوفایی بیشتری در زمینه علمی دانش‌آموزان بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: نقش خانواده در تربیت فرزندان بسیار پررنگ است و بدون حمایت‌های آنها این نتایج به دست نمی‌آمد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در ادامه خاطر نشان کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت شناخته می‌شوند و پرچمی که آن عزیزان در هشت سال دفاع مقدس برافراشته نگه داشتند امروز نیز به دست خانواده شهدا است و همچنان بر افراشته است.

پاکدامن همچنین گفت: دیروز رزمندگان با اسلحه جلوی دشمن ایستادند امروز با قلم‌های خود و ادامه راه شهدا جلوی آنها می‌ایستیم و راه نفوذ را بر آنها سد می‌کنیم.

سرپرست بنیاد شهید هرمزگان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در بر افراشته نگه داشتن پرچم نظام آموزشی تلاش‌های زیادی داشته باید مواظب هجمه‌های فرهنگی دشمنان که متوجه نسل جوان و دانش‌آموزان است، نیز باشد.

پاکدامن همچنین اظهار داشت: ما در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران همراه با خانواده‌های این عزیزان پاسدار خون و حریم شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: رهبر آگاه و بیدار ما دائما در زمینه نفوذ و تهاجم فرهنگی دشمن هشدار داده لذا وظیفه ماست که با بصیرت و هوشیاری خود نگذاریم دشمنان ما به اهداف پلید خود در عرصه‌های مختلف به‌ویژه فرهنگی برسند.

سرپرست بنیاد شهید در پایان گفت: با حضور در عرصه‌های علمی و فرهنگی می‌توانیم با هجمه‌های دشمن مقابله کنیم و نگذاریم این ارزش و خون شهدای انقلاب پایمال شود.

یادآور می‌شود از 19 دانش‌آموز خانواده ایثارگر و شاهد بندرلنگه 6 نفر و در مجموع شهرستان‌های پارسیان، کیش، بستک از 82 نفر 34 نفر به عنوان دانش‌آموز ممتاز معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری فارس
(لینک)
کد خبر: 394847

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید