خبر فوری

کلینیک تخصصی دندانپزشکی فرهنگیان زنجان تجهیز شد

یعقوبعلی عبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کلینیک تخصصی دندانپزشکی در راستای سیاست های وزارت آموزش و پرورش به منظور تامین بخشی از رفاه فرهنگیان استان زنجان راه اندازی و خدمات ارائه می شود.
وی، هدف از راه اندازی این کلینیک تخصصی را ارائه خدمات مکمل و تخصصی دندانپزشکی بیان کرد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: خدمات دندانپزشکی که در درمانگاه فرهنگیان ارائه می شد کافی و جوابگوی مراجعان دریافت کننده این خدمات نبود و کلینیک تخصصی دندانپزشکی به منظور ارائه خدماتی مطلوب تر به فرهنگیان راه اندازی می شود.
عبادی اظهارکرد: هم اکنون هفت یونیک دندانپزشکی فعال در این مرکز تخصصی وجود دارد که علاوه بر این خدمات دندانپزشکی به کودکان نیز ارائه خواهد شد.
وی ادامه داد: خدمات در این مرکز تخصصی برای همه فرهنگیان قابل دریافت است و این خدمات بر اساس قرار داد 2 طرفه با تسهیلات ویژه ارائه می شود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با اخذ پروانه فعالیت مرکز تخصصی دندانپزشکی، فعالیت آن به طور رسمی تا چند روز آینده آغاز خواهد شد.
عبادی تاکید کرد: فعالیت این مرکز در 2 نوبت صبح و عصر هر روز خواهد بود.
وی به راه اندازی مرکز اسکان بیماران صعب العلاج ویژه فرهنگیان استان زنجان اشاره کرد و افزود: این مرکز به منظور اقامت فرهنگیانی که بیماری صعب العلاجی دارند و نیازمند اقامت در مرکز استان هستند راه اندازی می شود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: این مرکز اقامتی با 15 سوئیت 2 تا 6 نفر تا پایان امسال در شهرک آزادگان به بهره برداری می رسد.
مرکز اسکان بیماران صعب العلاج ویژه فرهنگیان استان زنجان جدای از مراکز اقامتی فرهنگیان است.
7325/6085
خبرنگار : حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان زنجان به کانال http://www.telegram.me/irnazanjaan بپیوندید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید