خبر فوری

فرمانده انتظامی هرمزگان: آمادگی کامل پلیس هرمزگان برای برقراری نظم و امنیت عزاداران حسینی

هرمزبان:فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: پلیس استان با اتخاذ تمهیدات ویژه و به کارگیری تمام توان خود آمادگی کامل برای برقراری نظم و امنیت عزاداران حسینی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، سردار عزیزالله ملکی روز پنجشنبه در نشستی در همین رابطه با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، اظهار داشت: همه امکانات ، توان رزمی و برنامه ترافیکی خود را در راستای تأمین نظم و امنیت به کار خواهیم گرفت تا مردم در فضای امن و آرام به عزاداری سرور و سالار شهیدان بپردازند.
وی افزود: امروز دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف سعی در مبارزه با ارزش های اسلامی انقلابی دارد، پس ما باید با بیداری و الهام از رفتار امام حسین (ع) و تلاش مضاعف، عدالت و آرامش را در جامعه برقرار کنیم.
سردار ملکی با اشاره به اینکه اولین روز محرم سرآغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: هدف قیام امام حسین (ع) احیای سنت رسول الله(ص) و انجام امر به معروف و نهی از منکر بود.
وی با بیان اینکه پلیس باید آموزگار مکتب عاشورایی باشد، تصریح کرد: فلسفه قیام حسینی و آوای محرم باید در لحظه لحظه زندگیمان جاری و مصاف حق و باطل همیشگی باشد.
فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر اینکه اسلام دینی جهانی است، یاد آور شد: حماسه امام حسین(ع) از جلوه های منحصر به فرد تاریخ بشریت و توأم با بصیرت بخشی است.

منبع: ایرنا
(لینک)
کد خبر: 394846

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید